INCREÍBLES MONSTRUOS ENCONTRADOS EN UNA IGLESIA

Tlalpujahua es un pueblo en el Estado de Michoacán México, que se distingue en estas fechas decembrinas, por la producción de esferas

Es curioso ver un sinfín de diseños que realizan los artesanos y que adornan nuestros arboles de navidad.

Este pueblo además es distintivo por ser la cuna de un héroe de la Independencia de México Ignacio López Rayón y su casa ahora es un museo, donde además de contarnos su historia, se encuentra información sobre la mina dos estrellas, una de las más productivas en su momento a nivel mundial por la extracción de grandes cantidades de oro y plata.

Aquí lo que me llamo la atención fueron estas pelucas que se encuentran en exhibición y que los mineros se ponían para robar oro, de una forma como las hormigas, de granito en granito.

En mi visita no tenía planeado investigar ningún misterio, pero siempre suelo observar las cosas que los demás no ven.

En esta ocasión me llamo la atención 4 figuras que se encontraban en la fachada de la iglesia principal del pueblo y es que no podía entender, por qué se trataban de dos tritones y dos sirenas.

Encontrar estas criaturas mitológicas plasmadas en un recinto religioso me causo mucha extrañeza pero al observar más detenidamente, me di cuenta que no eran los únicos monstruos en esa iglesia…

CONOCE LA HISTORIA COMPLETA EN EL SIGUIENTE VIDEO Y SUSCRÍBETE AL CANAL:

 

¿QUÉ OPINAS DEL TEMA?     ¿CONOCES HISTORIAS COMO ESTA?

(Visited 835 times, 1 visits today)

Comments

comments

11 thoughts on “INCREÍBLES MONSTRUOS ENCONTRADOS EN UNA IGLESIA

  • 11 Enero, 2017 at 5:38 am
    Permalink

    Waaa. Yo también quisiera resolver casooos. Pero encontrar ese tipo de criaturas en un templo? Es otro nivel

    Reply
  • 13 Febrero, 2017 at 4:18 am
    Permalink

    Hi,. can enybody please tell me various other platforms that blogger, wordpress, posterous, dupral where I could make blogs by email?. I need a listing of free blog page services where you can make your post simply by email..

    Reply
  • 15 Febrero, 2017 at 10:35 am
    Permalink

    Hi !. I would really like to have an online store using tumblr and paypal. Any tips how to get it done? Could you please give me step by step instructions? I actually appreciate it. Thanks!.

    Reply
  • 15 Febrero, 2017 at 11:24 pm
    Permalink

    This is a very good tip especially to those new to the blogosphere. Simple but very accurate info… Appreciate your sharing this one. A must read post!

    Reply
  • 20 Febrero, 2017 at 2:39 pm
    Permalink

    Does your site have a contact page? I’m having a tough time locating it but, I’d
    like to send you an e-mail. I’ve got some creative ideas for
    your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.

    Reply
  • 20 Febrero, 2017 at 11:19 pm
    Permalink

    For my Creative Writing class we have to write a brief story, I truly want to publish some thing along the lines of Columbine, but I’m concerned about the reaction of my teacher. As far as I am aware, he does not have any personal history with the idea, but… I actually don’t know. What would you want to see out of the short story for a innovative writing course?.

    Reply
  • 21 Febrero, 2017 at 2:47 pm
    Permalink

    Now i’m trying to make use of software to erase the data on my old pc before giving it. The mouse is definitely not working on the computer. I’ve tried another mouse on the computer and it still will not work. I need to restart my pc in order to begin the disc wiper. Can there be a way of rebooting my computer without a mouse? Thanks so much!.

    Reply
  • 22 Febrero, 2017 at 7:50 pm
    Permalink

    Hey very cool blog!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark your blog and take the feeds also…I am happy to find a lot of useful information here in the post, we need work out more strategies in this regard, thanks for sharing. . . . . .

    Reply